Jak zwrócić towar?
Przyczyny zwrotu produktu
-
zwrot produktu bez podania przyczyny
-
wymiana towaru
-
reklamacja
Jak postępować?
1. Przygotuj towar do odesłania
W przypadku chęci wymianu towaru lub otrzymania zwrotu pieniędzy, wyślij nam dany produkt nieużywany i bez uszkodzeń, w oryginalnym opakowaniu z papierowymi etykietami włącznie. Zareklamowany produkt musi być czysty i pozbawiony zapachów.
2. Sprecyzuj, jakiego towaru potrzebujesz
Reklamując towar uściślij, w jaki sposób był wadliwy.
Napisz, na jaki inny produkt lub/oraz na jaki rozmiar chcesz go wymienić.
Wypełnij wymagane informacje i dołacz dokument do towaru, który odeślesz nam z powrotem.
Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.
3. Odeślij nam towar z powrotem
Bezpiecznie zapakowany towar odeślij do nas na adres:
Firma Handlowa Velo Sport
Janusz Etgens
ul. Koszarska 4 (magazyn znajduj się nad sklepem Delikatesy Centrum)
34-600 Limanowa
Wszelkie ryzyko i koszty powiązane z transportem ponosi klient, dlatego zalecamy ubezpieczyć paczkę na podstawie wartości wysyłanego towaru. Przesyłki pobraniowe nie zostaną przyjęte.
LUB SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEGO ZWROTU
4. W przypadku wymiany opłać koszt ponownego wysłania
15 zł - kurier GLS na terenie Polski
11 zł - paczkomat
Numer konta: PKO BP 08 1020 3453 0000 8202 0225 0736
Tytuł przelewu: Wymiana zamówienia [ID wcześniejszego zamówienia]
5. Co dalej?
W przypadku wymiany powiadomimy Cię o terminie wysyłki.
W ciągu 10 dni zwrócimy Ci pieniądze na Twoje konto.