O co najczęściej pytacie


Czego dotyczy moje pytanie?

Wysyłka i sposób płatności, Wymiana lub reklamacja produktu, Informacje o produkcie, Inne pytania

Wysyłka i sposoby płatności

W jakich godzinach zostanie dostarczona przesyłka?
Niestety, nie mamy na to żadnego wpływu, ponieważ korzystamy z usług firmy przewozowej DPD. W tym wypadku kurier skontaktuje się z Tobą telefonicznie i uzgodni termin doręczenia. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kiedy otrzymam produkt, który nie jest obecnie dostępny w magazynie?
Produkt, którego nie ma w magazynie, a który ma oznaczenie dostępności np.: "dostawa 8-15 dni" zostanie dostarczony do 15 dni. Produkt zostanie doręczony w oznaczonym terminie, a o dokładnym czasie dostawy poinformujemy Cię e-mailem po przyjęciu zamówienia. Możesz także dowiadywać się za pomocą e-mailu na info@rogelli.pl, lub telefonicznie pod numerem 668 542 664. Jak sprawdzę, czy produkt jest dostępny?

Mogę zamówiony produkt odebrać osobiście?
Tak, po wcześniejszym umówieniu się ze sprzedającym, pod adresem podanym w kontaktach.

Mogę zamówić produkt telefonicznie?
Niestety, w chwili obecnej nie ma takiej możliwości.

Kiedy płacę niższe koszta dostawy przesyłki?

 

Jakie są sposoby doręczenia produktu?
Obok standardowego doręczenia przesyłki  przez firmę kurierską DPD oferujemy także odbiór osobisty pod adresem podanym tutaj.

Mogę za produkt zapłacić kartą płatniczą?
Niestety nie. Możliwa jest tylko płatność przelewem bankowym, za pobraniem lub gotówką przy odbiorze osobistym.

Mogę zapłacić za produkt przelewem bankowym?
Tak. Jak tylko Twoja paczka bedzie gotowa do odesłania, prześlemy Ci na e-mail dane potrzebne do zrealizowania przelewu bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie paczka zostanie odesłana.

Czy artykuł, który wybrałem jest dostępny w magazynie?
Nasz sklep internetowy jest bezpośrednio podłączony do naszych systemów informatycznych i co minutę uzyskuje najnowsze informacje o dostępności produktu. W wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że dwóch klientów zamówi jednocześnie produkt, który zostanie zarezerwowany temu szybszemu.W takiej sytuacji skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy inne rozwiązanie. Gdzie dokładnie zobaczę, jeśli produkt jest dostępny?

 Powrót na początek strony

Wymiana lub reklamacja produktu

Jak najlepiej dokonać reklamacji lub zwrotu produktu?
Wypełnij dokument o zwrocie produktu, który jest częścią faktury i prześlij razem z produktem z powrotem na nasz adres. Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz poinformować nas krótką notatką dołaczoną do zamówienia zwracanego produktu. Dokładne kroki przy reklamacji  i warunki przyjęcia reklamacji znajdziesz tutaj.

Kiedy zostaną mi zwrócone pieniądze za reklamowany lub zwrócony produkt?
Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego, chyba że konsument wskaże inny sposób.

Jakie są powody i warunki bezpłatnej wymiany produktu?
Produkt możesz wymienić z powodu nieodpowiedniego rozmiaru lub z powodu błędu popełnionego przez nas przy odesłaniu produktu. Dokładne warunki wymiany znajdziesz tutaj.

Powrót na poczatek strony

Informacje o produkcie

Czy kolor oferowanych na internecie produktów różni się od realnego koloru produktu?
Jeśli Twój sprzęt spełnia wymagania techniczne niezbędne do pracy z systemem teleinformatycznym, produkt będzie zawierał właściwości wskazane na ilustracji. Jeśli nie będzie Ci odpowiadał kolor zakupionego artykułu, gwarantujemy wymianę lub zwrot pieniędzy.

Do kogo mogę się zwrócić, jeśli potrzebuję więcej informacji?
Możesz się zwrócić bezpośrednio do nas, dzwoniąc na numer 668 542 664 lub pisząc na e-mail info@rogelli.pl.

Czy niektóre z oferowanych przez was rękawiczek zimowych mają podlepione szwy?
Tak, w kategorii Nieprzemakalne rękawiczki - Waterproof line znajdziesz kilka produktów, spełniających te parametry.

Z jakich materiałów są wykonane wasze produkty?
Oferowane przez nas produkty są wykonane z najwyższej jakości materiałów, które są przeznaczone do sportowego użytku z naciskiem na funkcjonalność i komfort noszenia. Dokładne informacje o materiałach i technologii produkcji znajdziesz tutaj.

Jakich detergentów nie można używać podczas czyszczenia ubrań funkcjonalnych?
Podczas prania funkcjonalnych ubrań nie wolno używać wybielaczy i płynów do płukania. W wyniku ich stosownia dochodzi do zniszczenia włókien, które potem nie odprowadzają wilgoci z powierzchni skory tak, jak powinny. Nie polecamy także prać tych ubrań w środkach piorących, zawierających powyższe detergenty. Dlatego najlepiej używać płynnych (żelowych) środków do prania (ewentualnie specjalnych środków piorących do bielizny funkcjonalnej). Przed praniem dobrze jest przewrócić ubranie na lewą stronę, dzięki temu dłużej utrzymają się elementy odblaskowe.

Jak wybrać swój rozmiar?
Najpierw się zmierz, a potem porównaj wyniki z tabelą rozmiarów, którą znajdziesz pod ikonką rozmiaru. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami, pomożemy Ci.

Jaki jest czas gwarancji produktów z wyprzedaży?
Produkty z wyprzedaży są objęte gwarancją na 6 miesięcy. Więcej o warunkach reklamacji znajdziesz w sekcji warunki zakupów.

Powrót na początek strony

Inne pytania

Co zrobić w razie straty hasła?
Jeśli zapomniałeś swoich danych do zalogowania, możesz poprosić o ich ponowne przesłanie na Twój e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli chcesz, abyśmy Ci przesłali nowe hasło kliknij tutaj. Jeżeli nie pamiętasz, jaki e-mail podałeś przy rejestracji, zadzwoń  do nas, a my Ci pomożemy.

Dostanę w razie powtórnego zakupu rabat lojalnościowy?
Oczywiście, że tak. Cenimy sobie naszych klientów i dlatego przygotowaliśmy dla nich takie udogodnienia jak rabaty lojalnościowe, kupony rabatowe, prezenty i rabaty ilościowe.

Powrót na początek strony


Chcesz dowiedzieć się więcej?Skontaktuj się z nami

Pola oznaczone povinná položka muszą być wypełnione.

pozycja obowiązkowa

pozycja obowiązkowa

pozycja obowiązkowa


pozycja obowiązkowa


captcha
pozycja obowiązkowa



Promocje, nowości? Chcę otrzymywać e-mail! Przykładowy newsletter




Ekspert od odzieży rowerowej i do biegania Rogelli

Potrzebujesz rady? Napisz

Koszyk zawiera 0 art. za sumę 0 zł